söndag 7 juli 2013

Expressen Söndag

Så var man linslus igen. På förmiddagen, när jag och min kära granne J stod och rotade som bäst bland skatterna på byns egen skrotåtervinning, ringde mina föräldrar och meddelade att reportaget som Frida Ekman och Katarina Hörlin gjorde med oss redan i mars är publicerat i Expressen Söndag idag. Läskigt och roligt på samma gång! 


Katarina var verkligen en rutinerad skribent, som kunde tolka mitt svammel över telefon på rätt sätt och få ihop en text av det. Och att se sitt eget hem genom en annan betraktares kameralins är onekligen spännande; Fridas bilder blev jättefina.

Vilka fynd jag gjorde på skrotloppisen får bli ett eget inlägg en annan dag.

14 kommentarer:

  1. Ohhh. Vad roligt. Nu är ni ju inte bara kända i byn längre. Hihi.

    Ha en fortsatt underbar dag.

    SvaraRadera
  2. Oj oj! Så det är ett kändis-hem man ska besöka imorgon. Inte illa!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaha, så var det dags igen då! :) Det ser jättefint ut, och är säkert inspirerande för många!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Tänk om du stått i ICA kön o någon blädddrat i bilagan o känt igen dig! He he he...värsta kändisen ju!

    kramen

    SvaraRadera
  5. Jessica, grannen7 juli 2013 kl. 18:26

    Vet inte hur jag ska ställa mig till detta egentligen, bara tänk på all trafik detta kommer att innebära! Hahahaha! Tack för idag! O Hannes tyckte det var häftigt när han såg er i tidningen :)

    SvaraRadera
  6. Wow, va kul! Du måste spara bilagan så vi kan läsa imorgon.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Marie Linderoth7 juli 2013 kl. 21:05

    Superkul! Jättefint reportage!

    SvaraRadera
  8. Oj vad kul, finns den i webbversion? Vill ju se..

    SvaraRadera
  9. Men wow! Vad kul! Du är ju lite kändis...! :)

    Och att du bor här nere i Skåne, det fattade inte jag! Skåne är bra..... :)

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Ooh, wow, snacka om att bli kändis! Men det har du/ni ju gjort er förtjänta av.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Vilket fint reportage! Jag blir så inspirerad av er!

    SvaraRadera
  12. Vad kul för er! Bara så du vet så har jag packat autografblocket inför dagens besök i Glesbygd :)

    Ses senare!

    SvaraRadera
  13. Härligt reportage !
    evalott

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!