onsdag 31 januari 2018

Schackrutor i grått

Medan min dator har ägnat en bra stund av kvällen åt uppdateringar, så har jag roat mig med att smygöppna paketen med kakel och klinker som jag hämtade efter jobbet idag. Jag kunde inte låta bli att provlägga några klinkerplattor för att se hur det kommer att bli. Det ser svartvitt ut på bilden, men i verkligheten är det en mörkgrå och en ljusgrå nyans. Jag är så himla nöjd! Det kommer att bli hur snyggt som helst.


Idag har det både snickrats, dragits ny el och nya avloppsrör. Full rulle med andra ord, och nu framåt kvällen går det till och med att kliva in på ett helt nytt undergolv. Jag har satt in en pinnstol för att känna hur det känns att sitta på toaletten, haha! Vi hade ett kort byggmöte med våra duktiga hantverkare imorse. När det ändå skulle dras helt nya avloppsrör och vattenledningar, så öppnades ju möjligheten att ändra runt layouten lite grann, och nu kommer vi att få plats med både ett större handfat och ett något större duschutrymme. To be continued... 

1 kommentar:

  1. Snyggt! Det går undan med hjälp, snart är det nog färdigt!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!