fredag 27 maj 2016

Malmö Garden Show 2016

I helgen går Malmö Garden Show av stapeln; Skånes svar på Englands Chelsea Flower Show, om än i mindre skala. Det vill man ju helst inte missa, så jag tänker mig nog en utflykt dit under morgondagen. (Om jag inte är alltför trött och tjurig när jag vaknar, vill säga. Det är ju trots allt betygstider...)


Kanske vi ses där i vimlet? Jag är hon med kamera i ena handen och mängder med shoppingkassar i den andra, hihi! Om du vill läsa mitt blogginlägg från förra årets garden show, så hittar du det om du klickar HÄR. Trevlig helg, kära vänner!

3 kommentarer:

  1. Har sett lite bilder från Malmö Garden Show som tilltalar mig väldigt mycket så jag är övertygad om att du får en spännande dag. Den utställningen har högsta prioritet hos mig ... vilket år det blir vet jag inte.
    Din mans jobb är ju perfekt när han kan ta med sig överblivet hem, vilken lycka! Du har så fint i ditt växthus.
    Ha en trevlig dag imorgon!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, då ses vi kanske i vimlet!
    Ha en fin helg!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Kul! Jag svängde förbi marknaden på min cykelväg från jobbet igår, men sparar visningsträdgårdarna till idag - ska spana efter dig...:-)
    Kram Elin

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!