torsdag 4 februari 2016

Dagsljus

Vilken enorm lycka det är att konstatera att det faktiskt är dagsljus när man kommer hem från jobbet. Förvisso försvinner det i takt med mina fotsteg från bussen till grindhålet, men iallafall. Dagsljus! Som jag har väntat.


Jag tog ett varv i trädgården för att leta vårtecken, och nog är det lite nytt grönt som tittar upp här och där. Några snödroppar har jag inte hittat än, men det står säkert inte på förrän de kikar fram. Mossan i gräsmattan förstärker iallafall vårkänslan, hihi!

1 kommentar:

  1. Ja visst är det härligt att det börjar märkas att det blir ljusare både morgon och eftermiddag?! Och mitt på dagen när solen visar sig är det så skönt! Man blir både piggare och får mer lust att göra saker hemma!
    Kram/Nettan

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!