lördag 26 september 2015

Septembers sista helg

Idag gjorde jag en liten dagsutflykt till Karlskrona, där jag har njutit av septembersol, shoppat kläder på outlet, fyndat på Pingstkyrkans loppis, ätit ljuvligt god kålpudding samt umgåtts med mina föräldrar. En fin sista lördag i september!


Imorgon hoppas jag att väderprognosen håller vad den lovar och låter solen stanna kvar ännu en dag över södra Sverige. Lite rabattgrävning och plantering av bland annat hortensia står nämligen på schemat, och ligusterhäcken ut mot gatan behöver ansas till med häcksaxen. Jag skymtade två loppisskyltar när jag körde genom grannbyarna på vägen hem, så kanske tar jag mig en liten loppistur också. Happy weekend, allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!