fredag 6 februari 2015

Fredag igen!

Trocadero-flaskan är redan urdrucken och fastnade inte ens på bild, men nog duger det här som fortsatt sällskap en fredagkväll? - Fräscha tulpaner, Skittles, en växthuskatalog från Classicum (att drömma kostar inget!) och senaste numret av Allt om trädgård. Ja, och så gubben min förstås, som sitter i soffan och ser lite sömnig ut. 


Nog är det väl ljuvligt med fredagkväll, ändå? Vad som händer i helgen återstår att se. Och händer det ingenting, så är det bra det med!

8 kommentarer:

  1. Låter som en perfekt start på helgen!
    Varma hälsningar,
    Sofie

    SvaraRadera
  2. Ser gott ut! Det låter som att du har en bra inledning på helgen.

    Själv har jag dragit ut en visdomstand idag. Känns ändå ganska okej tycker jag. Var rädd att jag skulle ha ondare.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter riktigt mysigt hos dig...mmm det där godiset gillar jag också, och Trocadero men efter sista tandläkarbesöket får jag ta det lite lugnt med godiset hi hi!
    Ha en skön helg,
    Titti

    SvaraRadera
  4. Låter som en underbar mysfredag!!
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  5. Det låter ju som om ni har en härlig fredagskväll! Inget verkar fattas! :)
    Fortsätt så och ha en skön helg!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Att vi inte fick se en bild på den sömniga gubben! Kom på igår kväll när jag lagt mig... Fick inte jag en trädgårdstidning idag??? Men nu har jag hittat den och slitit upp plasten så jag har bänkat mig i soffan en stund. Hoppas på lite skidåkning efter lunch, hade tänkt att solen skulle komma fram också.

    Trevlig helg!

    Jenny

    SvaraRadera
  7. Nu får det bli en sparktur till affären för att investera i fräscha tulpaner... Och en påse bridgeblandning om jag sparkar på riktigt duktigt! Fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Tulpaner är verkligen lycka så här i februaritider! :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!