fredag 19 september 2014

Lite suddig i konturerna

Framåt fredagskvällen bjuder jag på tre läckra vallmoknoppar, köpta som snittblommor på fina butiken Fröjd i Osby. (Jag tror inte det är meningen att de ska slå ut.) Fotot är lagom suddigt i konturerna, ungefär så där som man själv känner sig på arbetsveckans sista dag, när luften går ur en och man landar i soffan. Tänk, så skönt att det är fredag igen!


"Allt om trädgård" damp ner i brevlådan idag; att bläddra i den känns som en lagom ansträngande kvällsaktivitet. Och så blir det ju fredagsmys förstås! Hoppas ni också får en riktigt skön fredagkväll.

4 kommentarer:

  1. Grannen som är tröttare än trött19 september 2014 kl. 18:10

    FREDAG!

    SvaraRadera
  2. Jo du fredag är man allt lite trötter.
    Extra skönt att sjunka ner i soffan.
    Så nu får datorn hålla mig sällskap en stund.

    Fin helg till dig,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Härligt med fredagskväll och AoT !
    Önskar dig en skön helg !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  4. Jamen jag förstår hur du känner dig...visst är man trött när fredagen kommer!
    I dag har det varit ett underbart väder här på ön, tänk vad lite sol gör för humöret!
    Ha det gott...
    Kram Titti

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!