måndag 15 september 2014

Måndagsbad

Eftersom det inte blev något söndagsbad igår, så fick det bli ett måndagsbad idag istället. Ju hetare vatten desto bättre, och så MYCKET skumbad. Garanterat det perfekta sättet att kurera en förkylning, får jag nog säga. 


Ser ni den där lilla vitputsade "tårtbiten" uppe i hörnet vid taket? Den lilla detaljen är jag fånigt förtjust i! Kan vi bara få en riktig kran på plats också, så kommer jag bli ännu mer nöjd. (Vi kör fortfarande med trädgårdsslang kopplad på varmvattenkranen vid tvättmaskinerna.) VVS-firman är faktiskt kontaktad, så nu är vi nästan på gång. Det tog oss bara ett helt år att komma till skott...

5 kommentarer:

  1. Ja ett bad hade suttit fint idag! Dock inte i vårt badkar men förövrigt så känns det som man kunde behövt vaga sig å det grövsta bara för man bor i denna håla ett val som detta 😖💩

    SvaraRadera
  2. Så mysigt ni har fått det! Hoppas att förkylningen försvinner illa kvickt!
    Kram Marie L

    SvaraRadera
  3. Det ser i alla fall oerhört inbjudande ut, trots avsaknad av kranar.
    Hoppas att förkylningen lättade i sköna badkaret!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Ser underbart ut! Så vill jag också ha det...med trädgårdsslang och allt./Lilla gummann

    SvaraRadera
  5. alla sätt är bra utom dom dåliga, viktigaste är ju att Ni få vatten.. Så fint badkar..

    ha en fortsatt fin dag.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!