tisdag 6 augusti 2013

Trädgårdsdag med bloggträff

Söndagen den 25 augusti anordnar Bäckaskog slott sin årliga trädgårdsdag. (Klicka på länken för karta och mer info.) Den brukar vara väl värd ett besök, och förra året var vi ett gäng bloggare som passade på att stämma träff när vi ändå skulle dit. Det blev en väldans trevlig dag och förhoppningsvis starten på en tradition som vi kan återuppta i år. 


Någon som tänker sig dit i år? Ett tips är att försöka vara där redan på förmiddagen. Förra året kändes det nämligen som att vi mötte en hel del fina fynd som redan var på väg ut till parkeringen när vi kom, och så kan vi ju inte ha det två år i rad, haha! 

Använd gärna bilden om ni vill sprida informationen vidare på era bloggar. Det vore ju extra roligt om vi blev många som sprang på varandra under dagen. Hör av er, så kanske vi ses!

8 kommentarer:

  1. Jag har tänkt åka dit så jag hoppas att vi ses.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jessica, grannen6 augusti 2013 kl. 18:39

    Mig blir du inte av med ;-*

    SvaraRadera
  3. Monica fr Pepparbacken o jag Ingrid fr. Ninnes lilla Oas(träffades i Krst) är alltid i Bäckaskog- Hoppas vi kan ses i år.
    På lörd. den 10 aug. har Monica på Pepparbacken i Svängsta även öppen trädgård. Kom gärna dit o träffas. Jag är så klart där med!!
    Alltid kul o ses
    Ninne

    SvaraRadera
  4. Låter ju roligt! Hoppas ni blir många!

    SvaraRadera
  5. I år ska jag till Bäckaskog på trädgårdsdagen. Vore jättekul att få träffa andra bloggare där!
    Ulrika

    SvaraRadera
  6. Vilken kul grej, attans att jag inte bor närmare! Liza

    SvaraRadera
  7. Ja som min mamma Ninne skrev , jag ska dit och Ninne, brukar ni träffas på ngt speciellt ställe? Vi är några som inte bloggar men dock trädgårdstokar som alltid träffas där det är en mysig tradition, inte fel att träffa bloggvänner med, skulle vara mysigt!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!