måndag 1 oktober 2012

Bästa släkten

... har jag, som vet precis vad jag tycker om! Som den här fina väggkransen i zink med värmeljushållare; en present från kär faster och likaledes kär kusin i Dalarna. Tusen tack, M och J! Titta så fin den blev på väggen ute på glasverandan:


För övrigt så skrider värmeljustestet vidare. Än så länge funkar ljusen från Biltema helt OK, men det är kanske inte direkt någon prövning när det fortfarande är 15 grader varmt ute om kvällarna... Jag får nog återkomma när det har blivit lite kallare.

8 kommentarer:

  1. Snyggt, du menar att ljusen därifrån inte håller måttet, eller? De från Ikea har jag haft otur med, brinner bara med liten låga...

    kram

    SvaraRadera
  2. **Så vackert, är en underbar tid vi går till mötes, ha det gott, kramiz/Emma**

    SvaraRadera
  3. Jessica, grannen1 oktober 2012 kl. 18:49

    Härligt med presenter! Jag är ack så spänd på hur det ska gå i testet. Själv testar jag coolaste just nu, inne, brinner fint!

    SvaraRadera
  4. Åhh så fin kransen blev där på träpanelen...verkligem söt!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Jättefin krans du fått,Jag kör med ikeas ,har aldrig provat Biltemas
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  6. Vilken fin krans, den passar verkligen hos er.

    Kram EvaA

    SvaraRadera
  7. Så väl du lyckats "uppfostra" dina släktingar! Riktigt söt krans.

    Nu blir det dessutom extra lätt att syna ljusens kapacitet när du har dem i ögonhöjd.

    Kram Tamara

    SvaraRadera
  8. OJ så söt krans.. riktigt fin med rosor..o ljushållaren va ju pricken på allt..Jag har en blandning av ljus.party lite och Ikeas...har inte provat biltemas..det är så långt dit.. ca 250-300 km..hihi

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!