söndag 21 augusti 2011

Fika i parken

I eftermiddags var det så äntligen dags för bloggträffen i Kristianstad. Utrustade med fikakorgar och förväntan blev vi till slut sex bloggare som anslöt vid teatern i Tivoliparken. Redan från början kändes det som att träffa gamla goda vänner, trots att de flesta av oss inte har träffats tidigare. Att hitta samtalsämnen var verkligen inget problem; två och en halv timme försvann som i ett nafs. Och att vädret visade sig från sin allra bästa sida var verkligen en bonus.  

Tusen tack MarinaKarinTamaraCamilla och Ninne för en jättehärlig eftermiddag! Hoppas vi ses snart igen!


13 kommentarer:

  1. Låter roligt med bloggträff. Kan tänka mig att man bara pratar på eftersom man "känner" varandra lite:)

    Ha en bra vecka!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Så kul, nästa gång vill jag vara med om jag får;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. KUL!
    Det ger viss mersmak att träffas på riktigt, eller hur.

    Ha en bra vecka. Marie:)

    SvaraRadera
  4. Roligt med bloggträff!
    Visst är det lite lustigt hur det känns som att man redan känner varandra och det bara pratas på.
    Lite häftigt att lära känna folk via cybervärlden=))

    Må bäst!

    SvaraRadera
  5. Alltid roligt och spännande att träffa nya människor!
    Länge sedan jag tittat in här, kul att kika igenom mycket på en gång. Ser att du fyllt 40 och jag som har trott att du varit ca 25 år, du ser ju så otroligt ung ut på profilbilden!
    Sköna höstdagar!

    SvaraRadera
  6. Låter som ni haft roligt. Bloggträffar verkar spännande.

    SvaraRadera
  7. Det är verkligen kul med bloggträff, jag har varit på ett par och det var mycket angenämt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. .Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland

    SvaraRadera
  9. Kul att det blev lyckat! Nästa gång får jag försöka dyka upp också, det vore skoj!

    Ha det gott!
    Kram /Åsa

    SvaraRadera
  10. Tack själv -- det var inget kul att ge sig iväg, men delbar är man ju inte?? Nu hoppas jag på fler möten med Er goa tjejer-- det är så spännande att följa era bloggar o nu är det helt underbart när man mött er irl.
    Kram Ninne

    SvaraRadera
  11. Men så trevligt med en bloggträff!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  12. Kul att det blev lyckat - nästa gång kommer jag också! :) Kram Hanna

    SvaraRadera
  13. Är jag förvirrad? Skrev inte jag här i går?
    Nä, kanske inte? Det var verkligen jätteroligt att träffas live och det kändes helt klart som att vi redan hade träffats.

    Jag tror absolut att vi ses igen.
    Kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!