torsdag 14 april 2011

Award

Av go'a töserna Åsa med bloggen Kringlor och Krusiduller och Marie-Louise med bloggen Lövkojan har jag blivit förärad den här fina awarden; glad så det förslår blir jag, såklart! 


Jag tycker att fotot är så himla fint, önskar nästan att jag hade fotograferat det själv. Dessutom påminner det om omslaget till "Om jag kunde drömma" (första boken på svenska i Twilight-serien), en bok som gör mig smått salig, så gammal jag är.

Den här gången vill jag gärna skicka awarden vidare till alla er som tittar in här på bloggen. Tusen tack för alla snälla och uppmuntrande hälsningar ni lämnar efter er!

6 kommentarer:

  1. Hihi och vet du vad, du får samma award av mig :)! Såg det först när jag lagt upp min!

    Visst är bilden vacker, man får väl sno idén åtminstone :).

    Ha en bra kväll, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Tack söta Marie-Louise! - Jag redigerade lite i inlägget, så att din award också kommer med.

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. God morgon härliga Anna-Karin!
    Jag tror du har rätt...., blåa vallmo har nog gått och blivit fridlysta, i alla fall i butikerna!
    Men, jag hittade på nätet så jag köpte på mig 100 gram så nu skall jag väl klara mig ett tag:)

    Jag ser att du har det bra (förrutom den saftiga elräkningen..., bläää) och längtar till våren likt oss alla andra:)
    Men den är pågång nu och till helgen skall vi få lite sommarvärme här uppe i Dalsland.., tjoho!

    Ha nu en skön helg och ta väl hand om dig
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  4. Grattis till awarden, visst är bilden fin! Ha en riktigt skön helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Grattis till din award! Och tack säger jag då ;)
    Alltid kul att få uppskattning-

    Trevlig helg på dej
    Kram Johanna

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!