tisdag 10 augusti 2010

Fashion á la "Glesbygd"

Idag är det tisdag, och tisdag i "Glesbygd" betyder besök på Erikshjälpen, som satt ut nya saker på just tisdagar. (Hmm, upprepning av ordet tisdag?)

Jag tänkte anamma flygvärdinnemodet i höst och piffa upp mig med lite färg runt halsen, så dagens inköp blev fyra fina sidenscarfsar för 5 kr styck.


Den svartvita hade dessutom tjusiga damer som mönster längst ner:


Nu hänger de ute, nytvättade och fräscha, och jag övar för fullt på säkerhetsrutinerna ombord. - Sweet!

1 kommentar:

  1. Snygga tidsskriftsamlare!

    Nu ser jag framför mig hur du står i hallen och övar på att sträcka ut armarna och visa vart nödutgångarna ligger,hehe.
    Hur som haver är det snyggt med sjalar.
    I massor tycker jag.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!